בתי ספר חינוך מיוחד גבעולים

דף הבית » מוסדות » בתי ספר יסודיים » בתי ספר חינוך מיוחד גבעולים

בית ספר "גבעולים" הינו בית ספר לחינוך מיוחד המחולק לכיתות של ילדים עם אוטיזם וכיתות עבור ילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית (מש"ה), הזקוקים למסגרת חינוכית וטיפולית מיוחדת.

כל הכיתות כוללות ציוד חדשני ומתקדם המותאם באופן אישי לכל ילד, ובכללם: הליכונים, אייפדים, מערכות מיקוד מבט ועוד. בנוסף, ישנם חדרים טיפול מקצועיים ובהם: חדר ג'ימבורי, המשמש לטיפולי ריפוי בעיסוק ופיזיותרפיה, חדר סנוזלן המופעל ע"י מורה מוסמכת ומסייע לילדים עם קשיי וויסות רגשי ותחושתי, חדר מוסיקה, חדרי טיפול אישי שונים ומטבח אינטראקטיבי. צוות בית הספר כולל אנשי מקצוע מעולמות החינוך והפרא-רפואה. בכל כיתה ישנה מחנכת אישית, בנוסף למורה משלימה, שתי סייעות, עובדת סוציאלית, קלינאית תקשורת, מרפאה בעיסוק ופיזיותרפיסטית.

במסגרת יום הלימודים, מקבלים תלמידי גבעולים ארוחות בוקר, המותאמת לכל ילד על פי תפריט אישי, ארוחת צהריים בשרית וארוחת מנחה.

דרכי טיפול

תוכנית הלימודים בגבעולים, מאושרת ע"י משרד החינוך ומותאמת לרמה האישית של כל ילד וכוללת את מקצועות הליב"ה, בהתאם לדרישות משרד החינוך. אנו ב"גבעולים" שמים דגש מיוחד על תחומים החיוניים להתפתחות והעשרת התלמידים:

קידום התפתחותי: לכל ילד נבנית תוכנית התפתחותית אישית בהתאם לצרכיו ויכולות, אשר במסגרתה מוענקים טיפולים פרא-רפואיים ע"י קלינאיות תקשורת, מרפאות בעיסוק, מטפלות במוזיקה ופיזיותרפיסטיות.

העשרה ופנאי: אנו מאמינים כי לכל ילד קיים עולם פנימי עשיר, גם אם אינו חשוף אלינו. לכן אנו דואגים להעשיר את הילדים בחוויות לימודיות מפתחות, מעבר לטיפולים הפרא-רפואיים. בשיעורי ההעשרה והפנאי הילדים לומדים : מוזיקה, ריתמיקה, ג'ימבורי, טיפול בחיות, טיפולים תחושתיים ועוד.

צועדים יחד

אנו רואים במעטפת ההוליסטית כלי חשוב בתקשורת בין המשפחה למסגרת החינוכית ולכן מקיימים גם קבוצות תמיכה וימי חוויה להורים, ימי הפנינג, ימי בילוי עם האחים, ערבי אמהות, ימי סבים וסבתות, הדרכות הורים ועוד. הכל במטרה להעניק למשפחות עטיפה מקצועית, מחבקת ומקדמת.

לשם כך גם הקמנו עבור ההורים את "האקדמיה להורים של פרח", שם אנו עורכים הרצאות והדרכות להורים בנושאים הרלוונטיים להתפתחות ילדיהם, מעניקים להם כלים מעשיים, ויוצרים קהילה תומכת.

בתי ספר חינוך מיוחד גבעולים

בית ספר גבעולים ביתר

בית ספר "גבעולים" הממוקם בעיר ביתר עילית, מיועד לילדים על הספקטרום האוטיסטי, וילדים עם מוגבלות...

בית ספר גבעולים אלעד

בית ספר "גבעולים" אלעד, הוא בי"ס לחינוך מיוחד המיועד לילדים עם אוטיזם, או מוגבלות שכלית...
EN
דילוג לתוכן